Modulul 2 – Managementul informatiilor financiare si de marketing (durata 3 luni) parte integranta a programului Diploma Profesionala in Management.
Poate fi parcus si ca un curs de sine statator.
Durata programului este de 3 luni.
Programul educational are un pronuntat caracter interactiv iar metoda de studiu imbina activitatile in classroom cu cele online si proiectele individuale cu cele de grup, urmarindu-se astfel atat schimbul de experienta cu tutorii si cu colegii, cat si stimularea creativitatii cursantilor.
Programul este astfel organizat incat cursantii nu trebuie sa isi intrerupa activitatea profesionala.
Modulul 2 include 3 tutoriale in sala sau libve online si un DaySchool.
Activitatile online sunt complexe si pe parcursul programului studentii lucreaza sub atenta indrumare a tutorului la un proiect tematic.
Pentru vizualizarea calendarului de curs Click aici
Cursurile pot fi platite si in rate (pana la 3 rate); pentru lista de preturi Click aici
Tutorii detin certificari profesionale cu recunoastere internationala in management si sunt practicieni cu experienta relevanta in domeniu, astfel incat pot impartasi cursantilor succese si esecuri din propria lor viata profesionala. Aflat in centrul procesului de invatare, cursantul, la randul sau, vine cu propriile experiente profesionale.
Peste 30 000 de manageri au absolvit cursurile CODECS de management. Va invitam sa va alaturati acestei comunitati si sa alegeti cea mai accesibia si profesionista cale catre o cariera in management!
Pentru mai multe informatii despre programele CODECS puteti accesa www.codecs.ro, iar pentru calendarul cursurilor open 2018 https://www.codecs.ro/calendar-cursuri. De asemenea, un consultant CODECS va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro. Va asteptam si pe www.facebook.com/CODECSNetwork sau pe pagina nostra LinkedIn, CODECS.
Construieste-ti cariera alaturi de CODECS!
Te asteptam!
Obiective
Managementul informatiilor Financiare si de Marketing – 3 luni
- Informaţia: fluxuri de informaţii; ce calităţi trebuie sa aibă o informaţie bună; valoarea informaţiilor
- Cerinţe de informare şi sisteme informaţionale de management
- Îmbunătăţirea managementului informaţiilor în organizaţie
- Managerii şi informaţia financiară: convenţii referitoare la informaţia financiară; intrări, procesul de transformare şi ieşiri; exprimarea în valori monetare a intrărilor şi ieşirilor
- Fluxul de numerar: situaţia fluxului de numerar; numerarul şi ciclul capitalului circulant; cadrul financiar – dincolo de numerar; bugetul
- Utilizarea informaţiilor financiare: rapoartele financiare; bilanţul contabil; managementul capitalului circulant
- Costuri: înţelegerea şi clasificarea costurilor; repartizarea costurilor pe produse; calculul costurilor pe baza activităţilor
- Utilizarea informaţiilor despre costuri în managementul activităţii: calculul costurilor prin metoda costului marginal; pragul de rentabilitate şi deciziile privind volumul activităţii şi preţul
- Elaborarea deciziilor financiare: procesul decizional; utilizarea informaţiilor despre cost în elaborarea deciziilor privind preţurile; scenarii de elaborare a deciziilor
- Bugetele: cadru general; un proces bugetar raţional; bugete şi oameni
- Managementul bugetelor: planificarea bugetelor; tipuri de bugete; abaterile;
- Măsurarea performanţei: indicatori financiari exprimaţi prin procente şi rapoarte; rate care măsoară performanţa financiară; cei 4”E” (economie, eficienţă, eficacitate, echitate)
- Ce este un client: procesul de schimb; bunuri si servicii; mixul de marketing
- Să-i inţelegem pe clienţi: segmentarea; vizarea segmentelor de clienţi
- Managementul relaţiilor: relaţii şi tranzacţii; scara relaţiilor; avantajele marketingului relaţional; marketingul intern; relaţiile din cadrul unei organizaţii
- Planificarea satisfacerii clienţilor: orientarea spre client; satisfacerea clientului; procesul de planificare
- Cerinţele clienţilor – necesităţile şi dorinţele lor: produsele, atributele şi beneficiile lor; ciclul de viaţă al produsului; mărcile şi valoarea mărcii
- Costurile pentru client: cost şi valoare; calculaţia pretului; factorii care afectează deciziile de stabilire a preţurilor; strategiile de stabilire a preţului
- Accesul usor la produs – comoditatea: canalele de distribuţie; conflictele între canalele de distribuţie; parteneriatele în domeniu; livrări interne de servicii
- Comunicarea cu clienţii: procesul de comunicare; auditoriul extern; auditoriul intern; mijloacele de comunicare; integrarea mediilor de comunicare
- Cercetarea de piaţă: ascultaţi-vă clienţii; datele secundare şi primare; cercetarea calitativă şi cantitativă; rolul managerului
- Mediul lărgit în care funcţionează organizaţia: mediul competitiv; mediul extern îndepărtat; scanarea mediului şi întocmirea prognozelor
- Valoarea oferită clienţilor: lanţul valoric; crearea valorii pentru clienţi prin propria activitate
- Menţinerea valorii: loialitatea clienţilor; decalajul aşteptări – percepţii
- Conceptul de calitate: semnificaţia calităţii; cerinţele cumpărătorilor; costurile calităţii
- Modele de management al calităţii: evoluţia practicilor în domeniul calităţii; managementul calităţii totale; sistemele de management al calităţii; compatibilitatea dintre MCT şi SMC; măsurarea calităţii
- Calitatea – evaluare critică: problemele managementului calitătii; bariere în calea calităţii; cultura calităţii
- Calitatea şi clienţii: exigenţele în continua schimbare ale clienţilor; impactul evoluţiei exigenţelor clienţilor asupra organizaţiei.
Detalii curs
- Cursuri 4
- Quizzes 0
- Durată 3 luni
- Skill level Toate nivelurile
- Limbă Română
- Absolvenți 103
- Assessments Self